Best and worst of Kläppen

Bästa:


Kommentaren: Pappa till Jannica; Du är så jävla tondöv att du inte ens kan vissla in hunden

Maten: Födelsedagsmiddagen. Ägg & räksallads toast, oxfilé med klyftpotatis & Prinsesstårta

Drycken: Lumumban!

Backen: Skogsmusslingan ( rena barnbacken men ändå) :)

Underhållningen: Johanna ska förklara psalm i "Pratmakarna"

Kapet: Min nya skidjacka som jag fick för halva priset på en outlet

Myset: Med "lilla" Chessi

Skidåkaren: Matilda, nybörjaren som var tuffast i backen :)


Värsta:

Rånet: 115 :- för en kebabpizza!

Skidåkaren: Förmodligen jag ;)

Drycken: Jägern, örk
Vädret: 27 MINUS den dagen vi åkte hem

Kommer kanske på fler saker & då kommer jag komplettera =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback