Jag överlevde

hos tandläkaren iallafall :) Hon sa att mina tänder var sååå fina :) Hade tandsten men hon mecka & putsa så nu e den väck :)

Idag har jag bjudit mina kolleger på en sjukt god kaka(om jag får säja det själv ;))

Slutar om 30 minuter & ska dra hem & städa lite tänkte jag... jiiihhaaa vad skoj ;) Imorron blir det först träning med Cravalli + sambo hoppas jag annars själv sen ska jag ner till Malmö på 2-års kalas, har köpt så söta saker :) Sen blir det restaurang med Piddas familj. Ska bli trevligt faktiskt..

Här kommer förresten bilden på våran check ;) Chefen tyckte att det var kul iallafall men stolen kan hon glömma =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah, hatar verkligen att vara hos tandläkaren :p

2009-02-15 @ 13:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback