En måndagslista :)

01. Stänger du av mobilen när du sover?
Ibland men inte så ofta

02. Vem såg dig senast naken?
Pidda

03. Hur såg du ut på högstadiet?

Som nu väl fast en del kilo lättare

04. Hur kommer du se ut om tjugo år?
Snygg som fan ;)

05. Hur var du på dagis?
Mamma har sagt att jag var ett snällt barn :)

06. Hur är du att ha som arbetskamrat?
Jag tror att jag är en bra arbetskamrat, lite irriterande ibland kanske men det får dom leva med

07. Har du celluliter?
hahaha... Är Påven katolik?!?

08. Biter du på naglarna?
Inte nu mer

09. Har du något handikapp?
Inget fysiskt iallafall... ;)

10. Är du rädd för att få hängbröst?
Alltså det är ju inget jag går & drömmer om precis

11. Tror du att gud är en man eller en kvinna?
En man

12. Svär du?
Ja, för mycket ibland.

13. Är du trevlig mot Jehovas Vittnen?
Alltså jag öppnar ju inte om de ringer på dörren så det e väl otrevligt då?

14. Hur homo är du på en skala 1 - 10?
0

15. Tror du på utomjordningar?
Nej!

16. Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du?
 Tacos

17. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?
Alla blodsaker, blodkorv, blodpudding eller lever

18. Har du blivit arresterad?
Nix

19. Ljuger du?
Räknas vita lögner?

20. Har du kysst en polis?
Nix 

21. Är du rädd för Securitasvakter?
Verkligen inte

22. Har du någonting att dölja?
Ja.

23. Vad har du på din nyckelknippa?
Hemnycklar, nyckel till brevlådan & cykelnyckel.

24. Är du/har du varit gift?
Nix

25. Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta pojkvännen från krogen?
Ja det har väl hänt ngn gång

26. Kan du laga cyklar?
Om jag vill så kan jag nog

27. Kan du fixa med bilar?
Hmm... Nej det tror jag inte.

29. Kan du baka bröd?
Kan jag säkert men jag gör inte det

30. Vet du hur man frostar av en frys?
Vad e det för fråga? Det kan väl alla?

31. Vilken tv-serie skulle du helst leva i?
Dirty Sexy Money


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback