Trött =)

Jesus vad trött jag är idag! Gick och la mig i sängen vid 10 igår och tittade lite på tv. Släckte kl 11 och sen kämpade jag med att somna i 3 timmar. Sista gången jag kollade på klockan var hon kvart över 2.

Så jag var sjukt trött när klockan ringde 6:40 imorse. Snoozade till kvart över 7 sen fick jag snabba mej :) Vet inte varför jag inte kunde sova, eller jo jag hade ont som fan i foten. Det spelade inte någon roll hur jag låg. Inget var bekvämt!
Så jobbigt. Kommer slockna innan Idol ens har börjat idag säkert.

Funderar på att ta en av de starka tabletterna ikväll, då somnar jag i alla fall ;)

Imorgon ska vi tura med Piddas föräldrar,bror och Elsa. Trevligt. Käka årets första julbord! Jag älskar julmat. Mest sillen!
Sen på söndag ska jag och Linda scrappa lite till. Kom på igår att jag saknar 2st julkort + att jag måste göra ett kort till Piddas mamma som fyller år på nyårsafton.

På lunchen ska jag och Erik till Ewil Twins för att han ska köpa ett presentkort och jag ska lämna in texten till min tatuering som jag ska göra den 26 januari :)

Sen skulle vi tydligen till City Gross. Vet inte vad Erik ska göra men jag ska i alla fall inhandla en ram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback