Julen e över =)

Ja, då var julen slut. Ganska skönt tycker jag faktiskt.

På lillejulafton var vi hemma hos Piddas föräldrar som vanligt. Pidda kom inte förrän kl 9 men vi hade trevligt ändå ;)

På julafton var vi hemma hos mamma. Trevligt men morfar saknades otroligt mycket. Kändes konstigt att fira jul utan lilla morfar.
I julklapp fick jag :

spikmatta + spikkudde av svärföräldrarna
Presentkort Evil Twins av mamma & Håkan
en bok om 80-talet av mamma & Håkan
pengar av mormor
Presentkort Scraproom + te av Linda
Digital fotoram av Piddas moster & hennes man
Kaffekvarn av Elsa
Spel om Helsingborg av Elsa
INGET från lillebror ( Skandal;))

Sen på juldagen var vi hemma hos pappa och firade med dom. Mycket trevligt det också. Och där fick jag också lite julklappar =)

Dammsugare av pappa & Anne
Mortel + kryddor av Jannica & Matilda
Presentkort HM av farmor & farfar

Efter att jag varit hos pappa åkte jag hem & piffade till mig lite så gott det går ;) Och sen åkte jag hem till mamma och där drack jag upp hennes vin och spelade spel med henne och hennes kompisar. Mycket trevligt. Och sen tog jag ett moget beslut och åkte hem istället för att gå ut. Erik bitchade lite för han tyckte att jag skulle gå ut men icke.

På annandagen blev jag hämtad av Linda tio i tio och vi åkte ner till stan för att gå på rean. Fyndade lite faktiskt.
En matta på Hemtex för 49 :- och en julduk till nästa år för 29:-
Och 2 tröjor på Gina. Sen hittade jag en nyårsklänning på HM också. Men den var givetvis på inte på rea men jag hade ju presentkort så då gör det ju inte så mkt =) Efter shoppingrundan så åkte jag hem till Elsa för en liten middag. Mycket gott. Hon hade inte lagat denna rätten sen 1981. hahahaha..  Lasse Berghagens recept var det också =)

Igår var jag med Linda på Scraproom och handlade lite saker för mitt presentkort. Så nu har jag ordning och reda på mina scrapsaker =) Ska bara fixa lite till i rummet.

Nu ska jag göra ngt vettigt här på jobb tror jag =)




Kommentarer
Postat av: Danny

Och av gubben fick du?????

2010-01-04 @ 08:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback