En onsdagslista

Nämn något som gjorde dig glad igår: Solariet

Vad gjorde du kl 08 imorse: Kom till jobb

Vad gjorde du för 15 min sedan: Åt lunch

Det sista du sa högt:
Jag har felanmält den (kopiatorn)

Det senaste någon sa till dig: Va?

Vad har du druckit idag: Kaffe, vatten, multivitaminbrus

Vad var det senaste du åt: Pasta med ädelostsås

Vad var det senaste du köpte: tejp till foten på apoteket

Vad är det för färg på din ytterdörr: brun

Vad är det för väder hos dig nu: Grått & mulet & kallt

Godaste glassmaken: mango

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja

Sover du tungt: Det tror jag inte

Drömmer du mardrömmar: Det händer men inte så ofta

Trivs du med ditt jobb: Ja, till och från

Favoritklädsel: Myskläder

Favoritlåt just nu: En Pink-låt som jag inte vet vad den heter

Vad ser du om du tittar till höger: Eriks tomma stol & målaerns stege

Vad gör dig glad just nu: Inte mkt

Vad ska du göra härnäst: Jobba sen hem & städa

Höger eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu:
Lite irriterad

Favoritgodis: Turkisk peppar

Kläder just nu: jeans, stickad polotröja

Sommarplaner: Sol&bad med syskonen

Hur många kuddar sover du med:
3

Spelar du något instrument: Räknas Guitar Hero?? ;)

Morgon eller nattmänniska
: Inget av det

Vad är viktigast för dig: Ärlighet

Är du kittlig: Usch ja

Snarkar du: Enligt Pidda så gör jag det men det tror jag inte på :)

Stjärntecken: Fisk

Äckligaste insekten: kackerlackor

Kommentarer
Postat av: Jessica

Snor denna! ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback