Doppare-dan imorgon

Imorgon är det ju då julafton. Och jag har alla julklappar fixade snart... Fick be mamma fixa Jespers & ska sticka iväg och fixa den sista till Linda snart. Sen HOPPAS jag VERKLIGEN att mitt paket kommer med posten idag för där ligger 2 st julklappar till Håkan. Betalde fan extra för att få det igår men icke. Så nu håller jag tummarna.

Igår var jag hos Jessica och lämnade deras julklappar. Denise fick en Pippi Långstrump dräkt och en Pippi peruk. Och det verkade som att hon blev jätteglad :) Älskar och se när folk blir glada för det dom får. Knyckte denna bilden från Jessica för att visa så söt Denise var i sin nya outfit (hoppas det går bra Jessica ;))



Söt va? =)


Kommentarer
Postat av: Danny

Var har du köpt den?Nellie önskar sig en sådan.Såg ju Pippi på Nöjesteatern för 2 veckor sen.

2010-01-04 @ 08:23:35
Postat av: Anna

Danny, den har jag löpt på leksakslandet.se tror jag det var. Annars vet jag att de säljer såna på Toys r us.

2010-01-04 @ 10:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback