2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Förlovade mig :) Och åkte med BARA Pidda på semester

2. Höll du några av dina nyårslöften? Nix

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? japp, några stycken faktiskt

4. Dog någon som stod dig nära? Ja, min älskade morfar :(

5. Vilka länder besökte du? Turkiet & Danmark

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Obegränsat med pengar? ;)

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 25 september

8. Vad var din största framgång 2009? Vetifan

9. Största misstaget? Just för tillfället känns det som att min fotoperation var ett stort misstag

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Räknas operationen?

11. Bästa köpet? Min Iphone

12. Vad spenderade du mest pengar på? Onödigt skit

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? När Pidda friade :)

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Sång till friheten, Time to say godbye

15.Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? ledsnare

16. Vad önskar du att du hade gjort mer? Hälsat på morfar mer när han var på Kungshult & tränat

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Latat mej :)

18. Hur tillbringar du julen? Hos mamma

19. Blev du kär i år? Lite nykär kanske...

20. Favoritprogram på TV? Desperata & Betty & Brothers & Sisters

21. Bästa boken du läste i år? Emma, Mias dotter

22. Största musikaliska upptäckten? Erik Grönwall

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? En cyckel

25. Något du önskade dig men inte fick? Massa pengar?

26. Vad gjorde du på din födelsedag? Jobbade, sen minns jag inte mer
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Att morfar aldrig blivit sjuk
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? har nog ingen stil

29. Vad fick dig att må bra? vår Turkiet resa

30. Vilken kändis var du mest sugen på? Alltid Wentworht Miller

31. Vem saknade du? .......
32. De bästa nya människorna du träffade? Helles & Malins bebisar :)

Kommentarer
Postat av: myran

hej ankan!!

nu ska jag börja följa din DAGLIGA uppdateringssida!!

Hoppas att ditt 2010 blir mer fyllt av glädje,älskade anka!! många pussar och kramar Malin & lillskrållan

2009-12-15 @ 13:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback