Full fart framåt, Håll tätt bakåt

Jaha så var det Djurgårdens tur & ha premiär i allsvenskan. Första halvlek var inte särskilt intressant. Får väl se hur det blir i andra annars byter jag nog till HIF matchen... Medgångssupporter i år igen va? ;)

Har satt upp väggorden med tejp idag, bara för att kolla så att dom passar in där jag tänkt. Tror att det kan bli bra, om vi bara flyttar tavlan men jag behöver 1 sån där betong-krok... Får fixa det ån dag.. Har planer efter jobb både imorron & på onsdag. Imorron ska jag på smyckeskurs med mamma & Ulla. Ska lära oss att göra egna halsband. Ska bli kul.
På onsdag ska jag fixa mina naglarn hos nån ny förmåga på Tågaborg...

Har beställt en ny dammsugare, sett på TV-shop.. hahaha. H2O vac eller ngt... Vill ha den nu! Nu har jag faktiskt väntat 7 arbetsdagar, och det skulle ta 5-10 dagar så snart borde den komma :)

Nej koncentration på matchen nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback