Bloggpaus

Dagen efter att jag bloggade sist alltså fredagen den 13:e ifck jag veta att en barndomskompis till mig hade valt att ta sitt liv. Fruktansvärt hemskt! Var i valet & kvalet på om jag skulle gå på hans begravning eller inte. Bestämde mig till slut för gå. Så i måndags var jag & Jessica & några andra från vår klass på begravningen.En jättefin begravning. De spelade musik som Mattias själv önskat. Det kändes fruktansvärt jobbigt att veta att han valt ut den musiken själv innan han dog. Mattias bodde på samma gård sommig oxå när vi var små så på begravningen så träffade man massa människor som man inte sett på flera år, tråkigt att  det var under såna omständigheter.

Annars har det väl inte hänt så mkt sen sist förrutom att jag har ju blivit 27 år! Så vi har hft kalas både för min familj & Piddas familj. Trevligt & en massa fina presenter. Fick massa pengar så att jag kunde köpa min älskade cykel, sen fick jag mina väggord som jag önskat mig, ett megafint ställ som man har diskmedel,borsten & sen som en liten hängare till disktrasan. Fick en jättemysig morgonrock av mamma sjukt skön e den!  Fick lite annat smått & gott oxå men jag orkar inte skriva allt.

Nu har jag jobbat med mina nya uppgifter i 3 veckor & det e faktiskt jättekul:)

En annansak som inte alls e kul e att min morfar är dålig. Han har fått en strokeför rätt länge sen men det blir inte bättre utan det verkar bara bli värre.Jag har inte förrän idag insett att han faktiskt är väldigt dålig. Min lilla morfar. Han har alltid varit så himla aktiv. Så det är så jävla otippat & orättvist! Mamma har ju gett morfar min bloggadress så morfar om du läser detta så vill jag säga att jag älskar dej!



Jag & Moffis på julafton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback