Why not en liten lista?

55 Stuff   
10 favoriter:
Färg:
Svart & Brun & röd
Mat: Thai & mammas & mormors mat
Band: Takida
Film:  Vid din sida
Bok: en som jag lånade av Helle men kommer ej på namnet
Sport:Fotboll & hockey  
Årstid: Sommar
Veckodag: Fredag
Glassmak: Måste jag välja så jordgubb
Tid på dygnet: Runt 20-21 tiden

9 för tillfället:
Humör:
In pain, har så ont i fingret
Smak: Kaffe ?
Kläder: Jeans & brunrandig tröja
Nagellack: Avskavt brun/grön/svart
Tid: 12:20
Omgivning: Lotta
Irritationsobjekt: Mitt finger **morr**

8 första:
Bästa vän:
Maria min granne tror jag
Husdjur: Smulan vår katt
Piercing: I örat?
Förälskelse: Johan
Musik: Roxette
Bil: Min lilla pärla, Skoda Felicia
Kyss: Hmm, Andreas P?!?

7 senaste:
Cigarett:
5 minuter sen
Mat: En macka i morse
Dryck: Kaffe
Biltur: för en timme sen
Kyss: Pidda                                      
Spelad låt:
I´ll be missing you - P Diddy & Faith Evans
TV-program: Skenet Bedrar

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner:
Nej
Brutit mot lagen: mmm
Blivit arresterad:  Nej

Badat naken: Ja
Varit med på TV: Nej
Kysst någon du inte känner: Ja

5 nej tack:
Kläder:
Penta-kläder
Mat: Blodkorv
Musik: Death-metal
Dryck: Ren vodka
Personlighetsdrag: Ytlighet

4 saker:
Du gjorde igår kväll:
Städade, tittade på Magnus Betner
Du kan höra just nu: Lottas knappande
Du inte kan leva utan: Min familj
Du gör när du har tråkigt: Tittar på TV?!

3 personer:
Du kan berätta allt för:
Mamma
Du tycker om: Pidda + hela familjen + mina vänner
Du inte gillar:
Tänker jag inte skriva här

2 val:
Kaffe eller te:
Kaffe
Vår eller höst: Vår

1 önskan:
Att få bo och jobba i New York


Kommentarer
Postat av: Bittan

Tackar jag för, att du kan berätta allt för mig,det värmer./Mamma

2008-09-23 @ 21:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback