Snart e det helg =)

Om 32 minuter är denna arbetsveckan slut! Så jävla skönt ska det bli att ha en ledig helg! Idag ska jag hem & städa. Imorron ska jag & Linda scrappa lite. Det var väldigt längesen & vi köpte ju en massa scrappsaker i USA som man kan använda. Har kvar en massa saker som jag köpte förra gången oxå :)  Så det känns som att det är dax att använda lite.

På söndag ska vi hem till Jeppe &  Johanna. Innan dess så ska Piddas föräldrar komma på besök så det blir en spännande helg :)

Imorron ska jag iallafall inte ställa ngn klocka. Behöver sova känns det som. Har nog inte kommit i kapp än känns det som.

Kommentarer
Postat av: DHL

skriv inte i denna på arbetstid...



Ledningen

2008-09-18 @ 09:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback