Mina fina kökssaker

När vi var i NY så gick vi in på Macys som säljer Martha Stewarts kollektion. Hon har ju fan gjort allt känns det som. Jag hade kunnat köpa ännu mer men det hade nog inte fått plats ;)
Jag hade sett ett verktyg som man hade till avokado nu kommer jag inte ihåg vad man hade den till men iallafall så letade jag mej blå efter den jävlen men den fanns inte :(
Istället köpte jag dessa små skönheter :)




Receptboxen köpte jag i vitt. Så nu ska jag organisera bland recepten där hemma :) Köpte även några kökshanddukar som var lite tjockare i materialet. Men jag hittade ingen bild på dom.
Fint va?  Nu undrar folk säkert varför man köper ett durkslag i NY men jag har alltid velat ha ett som är lite mindre & finare så därför passade jag på & dessutom så kostade det bara 10$ = c:a 65 pix : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback