Jisses

Nu har jag städat en del, ska spara lite till imorron tror jag.

Badrummet & hallen är klara! Har skurat katternas låda med såpa & fyllt på med ny sand så nu luktar det inte kattbajs. Inte än på ett tag iallafall. Det tråkigaste med att ha katt e att man har fan kattsand ÖVERALLT! De drar ju med det var dom än går. **morr**

Jag & Mackan skulle ju upp till Sthlm i oktober för att se Hammarby-Djurgården men nu är ju Hammarby-supportrarna portade från Råsunda så det blir inget med det :( Men jag såg att Bajen ville spela på Söderstadion istället så vi får väl se. Vi har iallafall inte köpt biljetter än men flyttar de matchen så e det kanske hög tid att göra det.

Nu har golvet i hallen torkat så att jag kan lägga på mattorna =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback