Helgen

Fredag
Städade en massa hemma. Tyckte kanske att det var dax att packa upp det sista i resväskorna :) Sen hämtade jag Pidda, vi käkade en mycket enkel måltid & jag drack så klart ett glas vin.

Lördag
Städade färdigt & tittade lite på fotboll mellan varven. Vid halv 6 hämtade Linda mej. Vi förberedde en tacosmåltid. Sen kom Pidda dit (han hade varit hos Marcus & kollat på fotboll). Vi käkade & sen åkte killarna hem till oss för en whisky(kan inte stava till det;))- kväll. Jag & Linda drack vin & scrappade en massa. Jag kan inte berätta om detta här då jag ska ge bort det till en läsare ;) Vid 1 eller ngt så tröttnade vi & jag tog en taxi hem som Matte åkte med tillbaka.

Söndag
Piddas föräldrar kom på besök för att titta på våra foton från USA. Vi bakade en alldeles utomordentligt god paj. Hallon/Björnbär tror jag att det var :) Sen begav vi oss hem till Jesper & Johanna. Där blev vi bjudna på en riktig söndagsmiddag! Det var det godaste jag ätit på länge. Är grymt impad av Johannas kok-konst. Till efterrätt fick vi äpplepaj. Behöver man säga att man var snormätt när vi gick hem?!  J&J har en liten kattunge, Lucifer, som är 4 månader. Han är så himla söt! Igår hade han blivit stucken av en geting så han var lite svullen på underläppen. Så himla gullig. Han sov på rygg i mitt knä, han var helt lealös så emellanåt var vi tvungna att kolla så att han levde :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback