En mobillista :)

Har du pussat nummer 2?
Eurovoice? Nej det blir knivigt :)

Vad har du för relation med nummer 20?
Det är min farfar

När ska du träffa nummer 30?
Inget inplanerat men svärfar träffar man ju då & då

Är nummer 18 söt?
Danny är ganska söt :)

Vad var ditt första intryck av nummer 13?
Annette, en mycket trevlig människa

Gillar du nummer 14?
Ja, det är inget fel på Söcke.

Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
Träffat & träffat men jag har sett henne på jobb. Emelie

När ska du träffa nummer 26 nästa gång?
Denna veckan hoppas jag, Lillebror :)

Är du nära vän med nummer 23?
Annelie, nej nära kompis kan jag inte kalla henne.

Har du gått på bio med nummer 4?
Linda, eeh ja några gånger genom åren

Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
Ja, LillJessie saknar jag som fan

Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
Allt möjligt. Pappas fruga

Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?

Anders Ljung, ja varför inte?

Vad har du och nummer 24 för relation?
Gammal arbetskamrat, Gullan

Vad skulle du vilja göra med nummer 25?
Nja inte så mkt. Helena

Vad är det bästa med nummer 8?
Att hon är en bra arbetskamrat, Lotta N


Brukar du och nummer 16 träffas?
Nej inte så mkt nu mer. Saknar dej Malin Majon!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback