Borta bra men hemma bäst

Nu är vi hemma från Kolmården igen. Hotellet var verkligen jättefint & mysigt. Pidda fattade inte att det var jag som beställt frukten & det först. Utan han sa att det ska vi inte ta av för det kostar säkert skjortan :) Men jag fick ju berätta att jag redan betalt det. Amatörer som vi e så hade vi inte laddat batteriet till kameran så det blev inte så många men jag har tagit lite med mobilen oxå.

Eftersom vi inte fick checka in förrän kl 4 så körde vi ner till Safari-parken där man körde inne bland djuren. Vi hade en buss framför oss så det kändes betryggande. För om djuren ställde sej på vägen så skulle man köra sakta framemot dem tills de flyttade sej så det fick busschauffören sköta :) Sen var vi på en sälshow & tittade lite på de andra djuren. Sen gick vi till hotellet & drack vår dricka & åt lite frukt. Sen duschade vi & gick ner till restaurangen. Där hade de en afrikansk grillbuffé som var jättegod!  På varje bord stod ett pennställ med färgpennor till barnen så att de kunde rita på duken. Men jag & Pidda var inte så sugna på det så vi gav våra pennor till bordet brevid. Efter maten gick vi ner i baren & tog varsin dricka.  Sen var det sängdax. Somnade nästan direkt för jag va så satans trött.

Fortsätter & berätta efter maten som Pidda just nu står & lagar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback