Jaha...

Har precis njutit av min smarriga lunch, rotmos med falukorv & sitter med lite kaffe i min vackra Djurgården mugg :)
Helgen var mycket trevlig. I fredags skulle jag & Linda ut på Väla & sen hem till hennes mamma & hämta en sak. Men vi blev kvar hos Sula lite längre.  På Väla hittade jag ett dusch-draperi! Det kostade endast 39:- på Bolagret. Köpte även en matta på Hemtex.  Och det var 25% rabatt på den. Hade bara råd att köpa en så jag ska åka ut & köpa en till när vi får lön :)

I lördags var vi i metropolen Bjuv. Vi sjöng Singstar & hade allmänt trevligt :) På söndagen så var vi tvungna att åka hem vid 8 för Mackan & dom skulle till Kivik. Var väl hemma vid halv 9 & hoppade direkt ner i min sköna säng. Jag & Pidda hade legat & trängts på en oskön soffa så det var skönt att få lite space i sängen.

Söndan blev en slapp & mysdag. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback