Jag kom på en annan

sak om den lilla satungen Mackan.. Jag brukar smyga bakom henne & peta henne i sidan så att hon skriker i högan sky för att hon blir så rädd. Men jag kollar så klart alltid att hon inte pratar i telefon. och igår skrämde hon mej tillbaks.. Jag blev skiträdd.  MEN idag! Då ställer hon sej bakom mej & vrålar( lite överdriv kanske) i mitt öra när jag pratar med en kund!!

Han hade ringt & klagat över en faktura & va väl inte så himla glad & så får han ett vrål i örat.  hahaha...  

Men alltså jag förstår ju att jag förtjänade det efter alla gånger jag skrämt den lilla flickstackarn :)

Kommentarer
Postat av: maccan

hahahaha!!!! förlååååt! men du förtjänade det lite faktiskt! :I kommer sitta på nålar o ha ögon i nacken hädan efter :) :)

puss på re sötplutten!

2008-11-20 @ 19:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback