Ja Godmorgon förresten ;)

Har precis käkat frulle, knäckebröd med makrill igen :) That´s the shit =)  Dricker den 2:a koppen kaffe & ska snart ta på mej så att vi kan åka till jobb! Jiiiippiii... haha.. Sista kvällsarbetsdagen :( Nästa vecka jobbar jag bara 2 dagar. Ska på fackutbildning ons-fre. Det är i Löddeköpinge & jag ska sova över, lönt? Nä men det kan väl vara trevligt att komma hemifrån lite..

Mackan ringde precis & berättade att det inte gick & laga min stol men att det omöjligt kunde vara hennes fel... Hon har iallafall informerat chefen som sa till henne att de får börja dra det från hennes lön. Innan sommaren körde hon över sitt eget headset med stolen. Så jävla klumpig e hon  =)


Idol ikväll, Kevin är fan bäst. Har laddat hem Lyssna till ditt hjärta som han sjöng när det var schlager-tema. Får gåshud varje gång!  Helt fantastiskt bra!  

Nej nu blir jag lite stressad... Måste fixa till mej.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback