Hjälp!

Alltså jag har fått en galning på halsen! Min lillebrors ex försöker adda mej & hela familjen på fajsebok. Men vi väljer ignore. Lik förbannat så får man en ny request igen. Så nu var jag tvungen att skriva till henne att jaginte vill vara vän med henne för jag känner verkligen inte för att bli vän med ngn som jag inte gillar.  Känns som om hon addar bara för att snoka rundor men det nöjet ska hon inte få.. I-landsproblem eller vad?!?!? haha

Min kluvenhet har löst dej, skönt som fan även om det var jobbigt igår. Tänker inte gå in på detalj för de jag vill ska veta vad som hänt vet det...

Idag ska jag äntligen träffa Jessica. Vi ska lyxa till det löningsdagen till ära & käka fondue på Oasen.. Det var sjukt längesen jag var där.. Ska bli jättemysigt! Så om c:a 5 minuter ska vi åka...

Imorron ska jag åka på fack-utbildning i Löddeköpinge & så ska jag ju som sagt sova över. Tror det behövs efter gårdagens strapatser....

Återkommer ikväll tror jag =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, du. Hon försöker med mig oxå. Har skrivit 3!! gånger till henne att jag inte vill, konstigt att hon inte förstår att hon ÄR historia. Synd bara att inte ALLA Jespers kompisar/vänner på facebook oxå kunde ignorera, för att visa respekt för Jesper

2008-11-25 @ 22:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback