Godmorgon

Kvällsvecka vilket innebär att man har sovmorgon, grymt skönt! Har precis satt på lite kaffe.

Helgen blev bra! Hade ju som sagt ont i halsen & den känns lite fortfarande men men.. Vi gick alltså ut i lördags, vi träffade Eric utanför Marina Plaza men gick upp till Grand istället. Där var väldigt knepiga människor måste jag säga men men vi köpte varsin öl( eller Erik bjöd :)) och sen hittade vi ett bord vi kunde sitta vid. Chefen var oxå där, lite full men alltid lika rolig :)

Sen drog jag till Utposten & skulle träffa Jesper men han hade inte kommit dit än så jag fick återigen hänga med hans polare :)  Sen kom Eric & Pidda dit & vi gick vidare till Cardinal fast vi gick in på Tempel istället, jag Jeppe & Mackan. Pidda & Eric gick till Harrys.

Det är väldigt kul att vara ute med Jeppe. Han bryr sig om en så mkt, typ säger till sin kompis, Ta hand om min syrra nu. haha man är ju bara 3,5 år äldre än honom! :)  Han presenterar mej för alla människor oxå som han känner. Har alltid trott att han skämdes över sin syrra men icke! hahaha...

Iallfafall så slutade det med att Jeppe & Mackan skulle gå in på Cardinal vid halv 4 men jag hade fan inte råd med det så jag åkte hem istället. Träffade Eric på vägen som lämnade Piddas jacka till mej som han hade lämnat på Harrys...

Kaffe & cigg nu sen diska massa disk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback