Till världens bästa mamma på mors dag

40775-114


EN MOR

av Siv Andersson


En mor finns med från början

som källan till ditt liv.

Med kärleksfulla blickar

hon följer varje kliv.


Sen livets första måltid

har hon bjudit dig att smaka.

Hon ger dig av sin omsorg

utan krav att få tillbaka.


Hon tas så lätt för given

som lindring av besvär.

Och sällan blir hon tackad

och sedd för den hon är.


I livets alla skeden

förblir hon dock densamma...

Din alldeles unika

högt älskade mamma.


Kommentarer
Postat av: annika

Hej, såg du hade kommenterat om fransar. Jag gör fransförlängning som håller ca 4-8 veckor. sök bland mina inlägg där finns en bild på fransarna jag gjorde senast på mig själv. =)
Mvh Annika

Postat av: annika

va trevligt du tyckte det va spännande med fransförlängning=) jag tar 350 kr=)

2008-05-30 @ 13:32:29
URL: http://annikaokenzo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback