Jag är GUD!

Bara så att ni vet ;) Igår vek jag ALLA mina tröjor & la fint i min byrå.

SEN så skruvade jag ner den förbaskade hyllan som vi hade i sovrummet. Den hängde lite illa.. Jävla väggar!
Jag var ju tvungen att spackla lite fint oxå.. SEN så flyttade jag byrån vi har i sovrummet till en annan vägg.
Försökte flytta sängen några centimeter oxå men den var ju omöjlig att rubba! Så jag fick vänta med det tills Pidda kom hem. Ville ju inte få ryggskott eller ngt. SEN så flyttade jag ut ett litet bord i vardagsrummet så det blev ett litet sideboard.

ALLT detta gick på c:a 2 timmar. Hann även tvätta 2 maskiner tvätt. Imponerande eller vad??


Kommentarer
Postat av: Malin

ja den helgen kommer ja inte glömma i första taget, hahah, hade super skoj, as usual in company with u gajs!! love u!
pussss

2008-05-06 @ 14:44:37
Postat av: Anonym

ja den helgen kommer ja inte glömma i första taget, hahah, hade super skoj, as usual in company with u gajs!! love u!
pussss

2008-05-06 @ 14:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback