En liten söndagslista

1. När gick du upp idag?
Alldeles för tidigt 6:30!

2. Diamanter eller pärlor?
Diamanter

3. Senaste filmen du såg på bio?
27 dresses

4. Favorit TV - program?
Greys & Desperata

5. Vad åt du till frukost?
Rostade mackor med ost på, apelsin-juice & kaffe


6. Vad är ditt andranamn
Karolina

7. Din favoritmat?
Grillat är ju inte helt fel

8. Vilken mat gillar du inte?
Blodkorv, lever & sånt

9. Vilken är din favorit - CD för tillfället?
Den jag själv gjort :)

10. Vilken bil kör du?
Saab 9-3


11. Vilken är din Favoritmacka?
En fin räkmacka sitter inte fel

12. Vilka mänskliga drag kan du bara inte med?
Falska människor kan jag vara utan.

13. Vilka är dina favoritkläder?
Mys-outfiten

14. Om du fick åka vart du ville vart skulle du åka då?
Bahamas

15. Favoritklädmärke?
Inget speciellt, men det blir mest H&M eller Gina

16. Var vill du dra dig tillbaka?
I en mysig lägenhet på Manhattan

17. Favorit tid på dagen?
När jag kommer hem från jobb

18. Var är du född?
På BB i Hbg

19. Vilken är din favoritsport att se på?
Fotboll


20. Coca Cola eller Pepsi
Cola


21. Fotboll eller ishockey?
Fotboll såklart

22. Är du en morgonmänniska eller nattuggla?
Nattuggla

23. Pedikyr eller manikyr?
Manikyr

24. Några spännande nyheter att berätta för oss?
Nix ;)

25. Vad ville du bli när du var liten?
Många olika saker, det varierade väl från måndad till månad


26. Bästa barndomsminnet?
Har många olika


27. Varit i Afrika?
Yes, det har jag =)

28. Nånsin rullat in någon i toapapper?
Nää.. det har jag inte gjort.

29. Varit med om en bilolycka?
Jag har ju lyckats krocka en gång men det är var ju inte en riktigt olycka tycker jag

30. Favoritdag i veckan?
Fredan


31. Favoritblommor?
Gerberor

32 Favorit - snabbmatsrestaurant
Burger King

33 Äger du en cykel?
Ja, fick en fin av mamma :)


34. Vem fick du senaste mailet från?
Fajsbook

35. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
Vet inte riktigt..

36. Läggdags?
Normalt vid 11


37. Senaste personen du delade en middag med?
Piddelina

38. Vad sysslar du med just nu?
Tittar lite halvhjärtat på Bodygard

42. Favoritfärg
Rött, svart & beige

43. Hur många tatueringar ?
Har 2 st... än så länge :) Funderar på en 3:e

Kommentarer
Postat av: sophia

kan jag sno den (A) ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback