Söndags tristess

1. Vädret utanför mitt fönster:
Blåsigt & molnigt trist väder.

2. Lyssnar på just nu:
Galen fotbollskommentator på Tv

3. I går gick jag och lade mig:
Vid halv 2 tror jag

4. I dag vaknade jag:

Vid 12

5. Jag har på mig:
Mina MFF-mysbrallor, vit tröja & Grå hood ovanpå

6. Senaste person som ringde mig:
Linda

7. Senaste person som jag ringde upp:

Rose-Mari

8. Senaste person som skickade sms till mig:
Helle

9. Senaste person som jag skickade sms till:
Malin Majon

10. Senaste vän jag addade på Facebook:

Kommer inte ihåg

11. Som addade dig:
Nån Michael som jag lekte med när jag va liten

12. Senaste person som mejlade mig:
Facebook

13. Sista sajt som jag kollade på:
Ikea

14. Ska göra idag:
Inte mycket mer. Bara slappa tror jag:)

15. Bra eller dålig dag idag?
Bra tycker jag fast att man e liite bakis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback