Jävla snö!

I söndags trodde jag på allvar att våren va här! Men icke! Igår va det ju fan helt galet väder.

Jag & Linda va i stan & kollade lite saker. Sen gick vi till Waynes där Linda bjöd mej på fika. Så söt. Drack en mega-kopp Latte med kanelsmak. Smarrigt!

Sen körde jag henne till hospitalet för att hon skulle hälsa på sin kompis som ligger där. Körde ner till OJ! och köpte lite färs så att vi kunde laga någon sorts mat. Det var riktigt obehagligt att köra. Fick lite sladd & höll på att glida rakt in i ett räcke på bron vid Elineberg. Lyckades styra upp bilen. Men då va jag livrädd. Så skönt det var att parkera bilen.

Lagade spagetti & köttfärssås & kollade sen på Design Simon & Thomas men jag höll på att somna hela tiden. Så vid 9 la jag mej i sängen & kollade på CSI men det tog inte lång tid innan jag somnade :)

Nu e jag på jobb &  har väl varit i c:a en timme. Börjar 7 denna veckan. Jobbigt att gå upp så tidigt men det e skönt när man får gå hem kl 15 =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback