En bra dag hitills....

Idag fyller jag 26 satans år :)

Har fått några saker idag.  Imorron ska jag ha kalas för la familja & ikväll kommer Linda & Matte :)


 Fick denna Vitamix Pro av Pidda. Misstänker lite att han köpte den för att han ville ha den.. haha...


40775-101

I morse när jag kom till jobb så låg detta underbara påskägg på min plats. Det va från Helle. Hon e för söt :)

Sen när Helle kom till jobb så fick jag detta fina kort.. Det va från Annika, Malin, Malin & Helle. I det stod att jag skulle få en present vecka 15.. Den som väntar på ngt gott..... =)

Idag har vi nada att göra på jobb. Danskarna har helgdag så det är inte mkt som händer :/

Kommentarer
Postat av: Anna

Man får ta och gratulera på stora dagen :) Trevlig blogg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback