Det blir inget London....

Vi ska till Nevvan istället!!! Wiiihooooo.... Så glad e jag idag :):):):)

Vi va hos Linda & Matte innan & fikade lite. Så började vi prata om att vi kanske ska planera när vi ska till London. Pidda kände att han inte har råd att åka nu i april. Så han frågade Linda & Matte om vi kanske skulle ta det till hösten istället. Men då hade dom tänkt att åka till NY. Så jag mitt smarta geni sa att då kan vi ju följa med. Och att Pidda betalar den delen på min resa som han hade tänkt att lägga på London-resan. Och det gick mitt lilla hjärta med på :)

Det ska bli så himla kul. Vi ska ju till Spanien i Augusti & så kommer vi förmodligen att åka till NY i slutet av September/början av Oktober. Typ från onsdag till tisdag eller nåt. Nu behöver vi ju inte ränna runt & kolla på alla kända saker utan nu e det bara shooooping som gäller :)


40775-97

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback