Das Helg

Fredagen:
Åkte hem efter jobb & gjorde väl inte så himla mkt. Kollade på Let´s Dance & sen åkte jag & hämta Pidda. Det blev en lugn & slapp kväll.

Lördag:
Blev hämtad av Jessica & hennes mamma halv 9. Vi åkte hela vägen till Vinslöv där Jessica provade en massa underbara bröllopsklänningar. Jag provade oxå en klänning. Mycket fin:) Man blev ju ganska så avundsjuk på alla brudar som provade alla underbara klänningar. Efter det åkte vi in till Hässleholm där vi käkade lunch. Thaibuffé, så jäkla gott. Det var länge sen jag åt rikig thai-mat. När vi va på väg hem så bestämde vi att vi skulle åka till Trästället i Skyrup. Jag har velat åkta dit hur länge som helst. Dom hade en massa fina saker. Fick 3 st ljuslyktor av Jessica som jag ville ha. Det blev min födelsedagspresent :)  Ska försöka fota dom ikväll.
Skulle egentligen hem till Helene på kvällen & kolla melodifestivalen men jag hade så jävla ont i skallen så jag fick bli hemma :(

Söndag:
Gick upp vid 10 & satt & surfade runt lite på internet. Sen ringde Piddas mamma & frågade om vi inte kunde komma ut & hjälpa Piddas pappa att lägga golv. Så vi åkte ut till Rydebäck. Medans männen meckade med golvet så tog jag & svärmor en lång promenad med hunden. Det var så fint väder ju.  När vi kom tillbaks så fikade vi lite & sen läste jag med tant-tidningar när dom andra arbetade. Men jag kan ju för tusan inte lägga golv..
Svärmor bjöd på pizza. Sen blev vi så mätta & trötta att vi åkte hem. Tog en varm dusch & sen var det sängläge till Wallander filmen.


Det var min ointressanta helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback