Söndag

Jessicas mamma ringde precis. Jag ska komma dit i dag & prova min klänning som jag ska ha på Jessicas bröllop =)
Ska bli spännande, vet inte vilken färg det är ens. Eller jag vet att den är rosa men inte vilken sorts rosa. Kul kul!

Håller på att planera möhippan för Jessica, det är INTE lätt ska jag be att få tala om! Jag har ju aldrig gjort nåt sånt men det kommer säkert att bli bra =)


Idag ska vi till Piddas föräldrar & äta lite söndagsmiddag. Sen ska vi hem till mamma & titta på EM-finalen. Jag hoppas fan att Spanien vinner iallafall! Inget har precis gått som jag velat i detta EM. Väldigt besviken på Sverige! Men mest besviken på final-lagen. Hade ju tippat Portugal-Italien!

Ska städa lite nu innan jag ska bort till Linda & Matte & hämta bilen. Jag var hos dom igår & åt en väldigt god middag & sen kollade vi på en ganska trist film. Men trevligt hade vi iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback