Midsommarhelgen

Ojoj det var ju inte igår man bloggade.

I torsdags var det först midsommarlunch på jobb, alla hade med sig något & det var jättemysigt. Efter jobb åkte jag & Annika hem hit & fixade till oss. Sen tog vi bussen ner till Harrys för en after-work. Jätteskoj! Lite mycket dricka kanske & lite tårar..Som vanligt på en utekväll =)

Midsommarafton snyggade jag till mig lite & körde ut till Bjuv till Annika. Vi fixade klart Malin C-B´s presenter. Blev väldigt nöjd. Sen körde vi hit & plockade upp Pidda & Malin J & hennes Daniel. Så kul det var & se Malin igen :) Sen åkte vi till partyt på Raus Vång. Malin blev jätteglad för sina presenter, hoppas jag iallafall :) Hon fick en Bajen-tröja & biljetter till Winnerbäck. Tröjan va väl inte så himla fin men vad gör man inte för sina vänner ;) Festen var ¨så jävla skoj, fast vissa blev väl lite fullare än andra. Nämner inga namn, jag var dock väldigt städad tycker jag :)

Dagen efter var man ju inte piggast i världen. Malin J gjorde en strong insats & stack till BK för att köpa lite brunch. Sen tänkte jag vila i 1 timme eller så men det blev 4 timmar. Sen skulle Malin & Daniel köra hem till Sölvesborg igen så de körde mej till Malin så att jag kunde hämta vår bil, Köpte lite taco-saker så blev det Tacos & mys framför fotbollen. Somnade gott sen kan jag säga.

I söndags var det jobb som gällde, vi låg ju lite back eftersom vi var lediga på fredan & det var ju inte danskarna. Så där satt jag för mej själv i 4½ timme. Goa pengar iallafall.

Ja det var min midsommar helg =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback