Så sugen

Jag va så sugen på ngt gott. Vi har inget sånt hemma! Så nu käkar jag lite oliver & fetaost. Helt okej snacks. GI-vänligt oxå=)

Inte ngt roligt alls på tv heller. Funderar på om man ska lägga sig istället. Kul & lägga sej 21:15 men vad ska jag göra? Har varit inne på varenda jävla internetsida jag kan komma på nu...

Jag behöver inte ens berätta vad min sambo gör.. Den datorn gör mej galen. Eller det förbannade spelet. Han sitter bara & skäller & svär hela tiden så jag fattar inte meningen med det.

Förresten va så jävla bitchig mot Pidda inatt. Jag hade precis somnat så börjar han knapra jordnötter i sängen. Han smaskar som in i helvete & jag blir helt galen! Så fråga han om han skulle gå ut i soffan & det tyckte jag att han skulle göra. Men jag trodde att han skulle komma tillbaka när han ätit upp de förbannade nötterna. Men han sov på soffan hela natten. Då fick jag lite dåligt samvete iallafall. 
Men man äter INTE i sängen så e det bara!!

Kommentarer
Postat av: SKiNHEaD BArBiEdOLL

Hooojt! Jag vill ha IKEA-vajer (nu vet jag äntligen vad det heter också, vajer für alles!) :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback