Så där ja..

Nu e jag nöjd med min design. Vad tycks? ;)


Jag slapp köra idag. Så skönt :) Det gick åt helvete på cupen. Förlora första matchen med 5-0 andra med 5-2 & tredje spelade vi lika mot det lag som var bäst. Grejen med mina tjejer e att de behöver typ 2 matcher för att vakna. Men spelar man bara 3 så e det lite svårt. Det som stör mig mest är att de är så jävla dåliga förlorare! De bölar & vill inte vara med fler matcher & håller på som 3-åringar i trotsåldern.
Man måste kunna ta en förlust för fan! Men det har flickorna jävligt svårt för!

Kommer inte ihåg att det va så när jag själv spelade. Men å andra sidan e det en jäkla skillnad på hur 13 åringar e nu om man jämför med när vi va 13. Det e fan skrämmande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback