Mitt 2007 :)

GJORDE DU NÅGONTING SOM DU ALDRIG GJORT FÖRUT:
Besökte USA
HÖLL DU DINA NYÅRSLÖFTEN:
Tyvärr inte
BLEV NÅGON AV DINA VÄNNER FÖRÄLDRAR I ÅR:
Japps. 3 st...
DOG NÅGON SOM STOD DIG NÄRA:
Nix, som tur e
VILKA LÄNDER BESÖKTE DU:
USA,Danmark
FINNS DET NÅGONTING DU SAKNADE 2007 SOM DU VILL HA 2008:
Massa pengar :)
VILKET DATUM FRÅN 2007 KOMMER DU ALLTID ATT MINNAS:
070707 När Jessicas söta dotter kom till världen :) Och 070325-070418. Alla dagar jag va i Amerikat :)
DIN STÖRSTA FRAMGÅNG 2007:
?? Hade nog inga med tanke på var jag sitter idag
STÖRSTA MISSTAGET:
Inget jag kan komma på så här.
HAR DU VARIT SJUK ELLER SKADAT DIG:
Nix.
VAD SPENDERADE DU MEST PENGAR PÅ:
Resa
GJORDE NÅGONTING DIG RIKTIGT GLAD:
Alla bebisarna som kom
MUSIK SOM ALLTID KOMMER ATT PÅMINNA DIG OM 2007?
Apologize
VAR DU GLADARE ELLER LEDSNARE JÄMFÖRT MED TIDIGARE ÅR:
Det vetifan.. Inget jag tänkt på.
VAD ÖNSKAR DU ATT DU HADE GJORT MER:
Skaffat mej ett normalt jobb med bra lön
BLEV DU KÄR:
Kanske kär på nytt
VAD ÖNSKAR DU ATT DU HADE GJORT MINDRE:
Vet inte
HUR TILLBRINGADE DU JULEN:
Hos mamma som alltid
FAVORITPROGRAM PÅ TV:
Prison Break, Deperata & Betty
HATAR DU NÅGON NU SOM DU INTE HATADE I BÖRJAN AV 2007:
Kanske men det vill jag inte tala om ;)
BÄSTA BOKEN DU LÄSTE:
Äcklig av Constance Briscoe
STÖRSTA MUSIKALISKA UPPTÄCKTEN:
När jag såg RENT i Nevvan kanske?
NÅGOT DU ÖNSKADE DIG & FICK:
En symaskin :)
NÅGOT DU ÖNSKADE DIG MEN INTE FICK:
Väldigt mycket pengar!
BÄSTA FILMEN:
Kan jag ej komma på
VAD GJORDE DU PÅ DIN FÖDELSEDAG:
Jobbade & sen hade jag lite gäster.
FINNS DET NÅGONTING SOM HADE GJORT 2007 BÄTTRE:
Det vette fan.. mer än en miljonvinst typ!
HUR SKULLE DU BESKRIVA DIN STIL 2007:
Som jag alltid haft?!?
VAD FICK DIG ATT MÅ BRA:
Mina vänner
VILKEN KÄNDIS VAR DU MEST SUGEN PÅ:
Wentworth Miller så klart
VILKEN POLITISK DEBATT ENGAGERADE DIG MEST:
Ingen eftersom jag e såå ointresserad av politik
VEM SAKNADE DU:
Farmor Lisa :(
EN VÄRDEFULL LÄXA DU LÄRT DIG I ÅR:
Att man inte kan lita på alla...

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hörru! Så vitt jag vet så har du väl varit i USA tidigare? ;-)

2008-01-07 @ 21:13:26
Postat av: Anna

Hahaha... det har du fan rätt i men inte i New York iallafall. Fan vad tappad jag e.. hahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback