Min Nyårsafton

Jag hade såååå jävla skoj kan jag säga! Vi va hemma hos Piddas föräldrar först för att svärmor fyllde år. Sen va det dax för fest!
Vi fick först en fantastiskt god fördrink. Sen såg menyn ut som följer =)

Förätt: Toast med Lax & avocado-goja
Huvudrätt: Fläskfilé med Potatisgratäng & 2 olika smarriga såser.
Efterätt: LingonPannacotta

Allt va så himla gott allt ihopa & alla va så glada & trevliga. Det va nog den roligaste nyårsafton jag firat på länge....

Dagen efter mådde jag verkligen inte bra. Sov till halv 2 & låg i sängen till 10 i 5 sen hämtade pappa mej & jag åkte hem till honom & krängde kebabpizza. Va ju tvungen att säga hej då till Jannica som åkte hem i onsdags.  Men jag träffar henne snart igen ju så det va ju inte så himla tårdrypande.

Får nog jobba liiite nu ;)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag vill osså ligga o dra mig i sängen hela dagen! *surar* Får väl vänta en sisådär 18 år eller ngt till ungarna har flyttat hemifrån eller är stora nog att dom klarar sig själva! hahaha!

Postat av: Anna

Jag kan vakta henne så kan du soooova hur mkt som helst :)

2008-01-04 @ 18:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback