Long time...

Det var ju ett tag sen jag blogga. Tack för kommentarererna gällande förlovningen. Är fortfarande osäker på hur jag ska göra. Men jag har ju ett tag på mej att bestämma :)

Det har inte hänt mkt i mitt liv. Va i Helsingör i lördags & träffade våra danska kolleger. Hade riktigt skoj! Massa öl & sånt.. Mådde inte riktigt 100 dan efter men det va det värt :)

Imorgon är det bara 1 månad tills jag & Matilda ska åka till Schwiez. Åååå vad jag längtar efter dej Jannica! Ska vi så kul & få se hur ni har det.

Inte ett skit på tv :(  Nä nu ska jag spana lite inredning. Vill göra om lite i vardagsrummet..

Kommentarer
Postat av: Jannica

jag längtar också! :) fyra veckor idag... så glad att ni kommer :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback