Jag unnar mig...

image89

Efter 2 veckor i GI världen unnar jag mig några bitar av detta choklad. Har på dessa 2 veckor gått ner 3 kg, Och då fuskade jag som in i helvete i helgen. Massa öl & mexikansk buffé i lördags & bakispizza med fanta i söndags.

Men jag e nöjd=)  Ska fixa träningskort nästa vecka på Nautilus. Vill kunna simma oxå & det ingår i kortet. Jag älskar att simma. Så skönt & avslappnande.

Skulle precis hänga upp en maskin tvätt men min tvättmaskin e helt knäpp & hade inte tömt vattnet! Blir galen på skiten!! 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Du är duktig! I augusti ska vi vara snygga o smala! =)

2008-01-17 @ 21:35:59
Postat av: Anna

Du har oxå varit duktig. Vi ska va redigt snygga :)

2008-01-18 @ 15:38:10
Postat av: Jannica

snart kommer ni jaa :D hm inte vad jag kan komma på nu, har redan gett mamma en lista, haha :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback