Jag borde sova

Vi har samling kl 8 imorron! Det är ju inte så att jag längtar precis.  Jag hoppas bara att det e många föräldrar som ska med så att jag slipper köra. Jag hatar köra i sånt här väglag. Vi va ju i Halmstad idag & det gick ju inte fort på motorvägen hem precis.. Tror ju inte att det kommer att töa under natten :/

Hade tänkt att ta ner alla jusakerna idag. Men nu när det snöade så tyckte jag att det ser så mysigt ut så grejerna får väl va kvar ett tag till..

Min kväll består av att kolla på en kass film på 3:an & sitta med datorn i knäet. Pidda e social som vanligt & sitter & spelar nåt satans spel. Vårt förhållande e verkligen fantastiskt socialt.. haha...

Nä nu ska jag hoppa i säng..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback