Frieri?!?

Jag funderade idag på att det skulle vara lite romantiskt om jag friade till Pidda den 29:e februari.  Vi har ju varit tillsammans ganska länge. 5 år!!
Men för att inte bli helt förnedrad & få ett nej så tänkte jag att det kanske e bäst & luska lite först hur han tänker.

För er som inte vet så är Pidda lite kinkig när det gäller bröllop & sånt. Mest för att han menar att en ring på fingret inte förändrar nåt & det har han ju rätt i. Dessutom så har han ju som regel att om han förlovar sig så SKA han gifta sig inom ett år.

Iallafall så sa jag att vi pratat på jobb om det. Och så frågade jag han vad han han skulle säga. Och han sa att han nog inte skulle säga nej :) Men sen så sa han att när jag nu frågade så här så trodde han nog att han skulle säga nej! Så nu vet jag inte. Dessutom så sa han att vi inte har råd att gifta oss om ett år.

 Tror ju inte att han skulle säga nej om jag nu kommer med ringar & allt men jag kommer ju absolut inte gravera innan & jag kommer ju kolla så att man får dem på öppet köp :p

SÅ VAD SKA JAG GÖRA?!?!


Kommentarer
Postat av: Danny

GIFT DIG!!!!

jAG VILL GÅ PÅ FEST....

2008-01-11 @ 15:00:53
Postat av: Jannica

ja gift dig... ååå vad roligt, jag vill gå på bröllop :D haha.. ses snart :)

2008-01-11 @ 17:38:03
Postat av: Anonym

Klart du ska fria! Han säger nog inte nej när det väl kommer till kritan!

P&K

2008-01-12 @ 12:24:50
Postat av: Nina

Haj bajbi! hoppas inte pidda läser din blogg nu då?? ja du vet ju att jag tycker att ni ska gifta er och skaffa barn asap!!=) Och glöm för tusan inte att skicka inbjudan till mig, det är ett KRAV!! jag kan betala för min egen mat och dricka, haha...knytis? Ja det är ju nu eller om 4 år som gäller om du inte vill bryta traditionerna väl? Puss och lycka till gumman, vad du än bestämmer dig för. verkar vara 100 % för bland dina andra läsare? ses på fredag nästa vecka då ska vi bli fulla du bangar väl inte?

2008-01-12 @ 15:42:59
Postat av: anna

himla fin blogg du har!
hur gör du för att få din bakgrund i inlägget att "stanna kvar" om du förstår var jag menar?
tacksam för svar

2008-01-13 @ 20:36:15
Postat av: Anna

Anna: Jag e nog inte riktigt med på vad du menar :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback