Denna väntan

Väntar på att den 2:a maskinen för dagen ska bli klar så att jag kan stoppa in en 3:e & sen köra till jobb. Har bytt lakan så nu e jag sugen på att lägga mej igen :)

Har inte fixat lunch till idag! Så dåligt. Men vi lagade ingen mat igår kväll för jag hade glömt att plocka ut ut frysen. Får väl äta ngt ute idag då. Jag har iallafall tagit fram köttfärs tills ikväll. Vet inte om jag kanske ska ta & göra några biffar eller nåt. Det får jag nog fundera på under dagen..

Rensade som fan i badrumsskåpet & bland mitt smink igår.Och jag måste säga att jag kastade en hel del! Duktig e jag.

Nä nu tror jag att maskinen e klar.

Kommentarer
Postat av: Satu

jo det låter som jag skulle behöva en del av din energi...=P

Postat av: Malin

Vad kul att du gillade min blogg:) Du är såå välkommen tillbaka! hehe...jaså Twix minsann:) Vi döpte alla Marabous valpar till chockladnamn:P Så det blev Bounty, Twix och Tarragona. Kram

2008-01-08 @ 22:26:40
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback