long time =)

Jäklar vad jag e kass på detta. Har varit på väg många ggr men så har det inte blivit av.

Det e lite mkt nu för tiden. Har fortfarande fotbollen & sen så har jag börjat sälja Mary Kay produkter. Har precis börjat med det så man e ju inte så rutinerad än men snart =)

E på jobb nu & har inte så mkt att göra. Så himla segt att man blir tårögd. Min kollega Helle fick precis ett blomsterbud från sin boyfriend. Ringde & tipsa Pidda men det lät tydligen inte så intressant.. haha... 
Får väl bara acceptera att min man inte e så romantisk av sej =( 


After Work idag med gamla arbetskamraterna.. Gött med lite vin =) Drack visserligen ett glas igår på Telegrafen där jag uttråkad satt & såg en så pisstradig matchj i trängseln.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback