Knådad & klar

Gud vad skönt det var med massage! Ska minsann dit fler gånger. Det ska jag unna mej. Iallafall 1 gång i månaden iallafall. Får ju tebax hälften från jobb!

Fick ju ringa & fråga mamma om vilket land dom skulle åka till. Jäkla tur att jag ringde för jag hade ju tänkt köra på Euro men det har man inte i Ungern som dom ska till. Men så klart så hade de inte den valutan inne så det fick bli presentkort på Forex istället. Men det får han ju bli glad för. Hade tänkt att slå in det lite fint men så har jag glömt det i bilen, pallar fan inte gå ner nu. Får göra det snart..

Har köpt lite smått & gott till Jannica & Andreas oxå, kan ju inte skriva vad eftersom hon läser denna blogg =)

Har fortfarande inte packat. Tvättade en massa kläder som ska med igår som fortfarande inte torkat. Så det får vi fixa sen ikväll efter kalaset.

Måste bara komma ihåg det viktigaste, passet & biljetten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback