Helg Resumé

Fredag:
Jobbade till 7 & Pidda hämtade mej i stormen. Det blev en hemmaburgare till middag. Helt ok. Vid halv 9 kom Jeppe & Johanna hem till oss med vin & öl. Johanna den underbara hade med sig en så himla fin bukett med tulpaner till mig. Jag Älskar henne, hon e fan så underbar:)
De stannade till kvart i 1 typ & sen hade jag & Pidda ett riktigt seriöst prat i typ en timme. Det va längesen vi hade det. Kändes faktiskt bra :)

Lördag:
Sydde klart brallorna som jag skulle lägga upp till Linda. Åkte & lämnade dem till henne. Sen hämtade jag Maccis & vi åkte hem till Helle för att jag skulle ha en MK hudvårdsklass. Det gick bra tyckte jag. Sålde bra iallafall :)
Sen lämnade jag Maccis igen & åkte hem till Linda igen. Denna gången för att skjutsa dem på fest. Åkte hem & så fick vi besök av Mehmet & Nati. Tvingade dem & kolla på Melodifestivalen. Gillade faktiskt Frida :)
Sen vid 10 åkte jag & hämta Linda & Matte igen. Hem igen & kolla på tv med Pidda & Mehmet.

Söndag:
Tvättade 2 maskiner tvätt. Plocka undan lite annan tvätt & fixade lite med min order som jag ska göra på onsdag, Kollade lite repriser av program som jag missade när jag va i Schweiz.Åkte & jobbade ett litet tag.
Lagade en fantastiskt god Korv Stroganoff med bulgur :) Har precis duschat & kollar nu på Wallander. Har redan sett den men jag hitta inget annat bra på tv.

Det var min underbart händelsrika helg :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback