Frukost

Sitter här & tuggar i mej en macka. Har tvättat håret & ska snart på massage hos Git. Så skönt det ska bli.

Sen ska jag ner på Forex & hämta mina Schweisiska pengar för dom va slut när jag skulle växla & så ska jag växla lite till plastpappa Håkan oxå som han ska få i födelsedagspresent ikväll. Dom ska åka till Ungern eller kanske Bulgarien. Det va ingen av oss barn som kom ihåg var det va.. Fredde sa Prag men det vet jag att INTE va.

Kollade på Lets dance igår i min ensamhet & så strök jag gardiner & hängde upp. Lite flitigt va?? Tina har ju alltid varit min lilla idol men nu e hon det ännu mer. Fan vad bra hon e!! 

Kanske ska börja packa oxå med tanke på att vi åker imorgon???? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback