Torsdag kväll

Jaha då var denna dagen snart slut..
Ganska kul på jobbet idag, vi har bestämt att vi ska köpa ett kylskåp på avdelningen. Alla ska 82.50 var så blir det ett fint litet kylskåp

Efter jobbet åkte jag & Malin ute till Väla. Jag köpte ögonbryns-färg så det ska jag fixa med snart. Mackan köpte lite hemliga saker som avslöjas om 2 veckor ungefär ;)  Vi käkade varsin Grafitti-sallad & sen gick vi in på IKEA & handlade lite. Köpte en skål för 25 kronor & en typ glaslykta & så lite ljus. Köpte även 2 blommor som katterna redan knaprat på.. Jävla katt-satar som inte kan låta bli. Har köpt katt-gräs till dom men det tuggar dom inte på utan på de vanliga blommorna. *morrr**

Nu kör jag min vanliga kvällsrutin. En stor kopp med the & ljus tända överallt. Riktigt mysigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback