Känner för en liten lista ;)

Vad heter dina föräldrar?
 Bittan & Bosse
Vad jobbar dina föräldrar med?
Mamma jobbar med ungdomar som har svårigheter typ & pappa jobbar med belysning
Vad är det senaste du installerade på datorn?
Kommer inte riktigt ihåg
Vilken är din favoritrestaurang?
Le Cardinal
När badade du i en pool senast?
Minns inte, det var inte i somras iallafall.
Har du varit med i någon skolpjäs? 
Japp
 Hur många barn vill du ha?
2 eller 3
Vilken musikstil tycker du mest illa om?
Techno och rave
Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
Nej det har jag inte gjort
Vad har du för TV-kanaler? 
De vanliga plus en digitalbox men jag vet inte vad som finns på den knappt
 Har du åkt moped någon gång?
Ja
Har du busringt någon gång?
Eh ja!!!
Har du fått felparkeringsböter?
Ja 2 ggr tror jag
Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
NEJ!!
Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
New York eller är Thailand längre bort?
Har du en egen trädgård?
Nej men en trist balkong
Vilken är din favorit bland tecknade serier?
Räknas Simpsons?
Kan du alla orden i nationalsången? 
Hmm, ja det tror jag
 Badkar eller duschkabin?
Har man badkar så vill man ha dusch!
Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
Nån av Wallander filmerna
Favoritpizza?
Calzone
Chips eller popcorn?
Popcorn för faaaan! :)
Vilken färg på läppstift använder du?
Ett knallrött är himla snyggt :)
Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
Haha nä verkligen inte...
 Apelsin- eller äppeljuice?
Äpple
Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Jessica, på Oasen, smaaaaaskens!
Favoritchoklad?
Helst ingen alls 
Favoritbok? 
Äcklig
 När åt du en hemodlad tomat sist?
Förra sommaren
Är du bra på matlagning?
Ja det tycker jag ;)
Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna?
Nix
Pepsi eller Coca Cola?
Cola
Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
Ja, på Marina Plaza
. Vad var det senaste du handlade? 
Fil, kokosmjölk,koriander,tomater,honung,grönsaksbuljong,babyspenat & spiskummin & cigg
 Har du kräkts offentligt?
Ja det har jag nog
Tror du på kärlek vid första ögonblicket?
Ja
Har du ringt något betalnummer?
Nån gång har jag nog det
Kan man vara vän med sitt ex?
Det beror väl på hur det tog slut
Vem var det du besökte på sjukhus senast?
Min gammelfarmor innan hon dog
Hade du mycket hår som liten bebis?
Inte som Jeppe iallafall ;)
Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
Samma som resten av Sverige typ...
Va har du i din väska?
Massa skit & det jag behöver ;)
Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
Pussar lite på Nemo & försöker jaga Twille
Vad är du tacksam för idag?
Om mitt halsont gått över.

Kommentarer
Postat av: annika

du har visst köpt på tvshop! har du inte köpt den där ångmaskinen?

Postat av: Anna

NEJ det var en kopia som jag köpte på Biltema! haha

2008-12-04 @ 12:58:33
URL: http://aannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback