Helgen

Ja i fredags när jag varit på Maxi så kollade jag på Idol & blev överlycklig när Johan "snorungen" Palm åkte ut :)

I lördags hade jag tid hos Jeppes kompis Annika för nagelbyggning. Jätteduktig var hon & mina naglar blev jättefina tycker jag :)

 

Sen åkte jag & Linda ner till stan för att se om vi kunde hitta någon snygg outfit till kvällen. Men det gjorde inte jag iallafall. Vi var inne på Lagerhaus & där hittade jag massor av fina saker men jag fick ju begränsa mej lite :) Så jag köpte 6 nya smörknivar, 1 tesil, 1 påse te & 1 liten burk som jag var tvungen att ha till teét ;)
Sen åkte jag till Brunnen & köpte lite middagsmat. Det blev Röd Curry med kokosmjölk.

Sen kom Annika & jag hjälpte henne att färga om hennes hår för hon hade gjort det lite slarvigt ;)  Sen åkte vi hem till Mackan & sjöng & drack lite..  Vi hade jättekul! Ända fram tills Mackans Ittala-vas ramlade i golvet & gick sönder. Mackan blev lite ledsen i ögat för hon hade fått den vasen av sin mormor i 25-års present.
Sen åkte vi ner till stan eller vi åkte inom mej med taxin så jag fick byta om för jag hade ångrat min outfit, men taxichauffören var väldigt impad av min snabbhet :)

Vi gick in på Utposten & där var det fullt med folk, mest bönder :) Sen gick vi ner till Harrys & kvällen avslutades sen med ett misslyckat kebab-köp. Orkar inte skriva hela den historien så den kommer senare :)

I går gick jag ner i källaren & hämtade upp jul-lådan & började att pynta lite.. var tvungen att köra till City Gross & köpa en ny stjärna för den ena jag hade är så ful.. haha

Sen bakade jag en kaka som jag ska bjuda på här för lilla Stigge fyllde år igår. Det blev en Amerikansk Cheesecake.. Hoppas att det blev bra iallafall.. Eller smakar bra..

Sen åkte vi hem till Linda & Matte på lite adventsfika.  God glögg & goda små mackor fick vi :)
Efter det åkte vi hem & kollade på Wallander-filmen & sen somnade jag som en stock =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback