Biatch

För 8-9 år sedan så dejtade jag en kille, vi kan kalla honom för Tony ( han heter faktiskt så) Det hela rann ut i sanden för han var lite knepig men ändå väldigt gullig.

Iallfall så har jag ju träfaft honom flera gånger under de här 9 åren & han har hälsat & snackat & så FÖRRUTOM när hans tjej är med.
Så igår när jag & Matilda var ute med Chessi så mötte vi honom och hans tjej & han hälsade fan inte ens!

Då blir man ju liiiite förbannad! Jag menar om han nu inte hade lust att stanna & snacka så kunde han ju iallafall sagt hej eller?!?!


Kommentarer
Postat av: Bittan

toffel

2008-12-08 @ 20:47:21
Postat av: Anonym

är du sugen på en ny bloggdesign? i så fall är du välkommen att besöka min designsida: http://IdaDesign.blogg.se

2008-12-18 @ 19:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback