Tvätt & lite småfix



Hade ju bestämt att jag inte skulle göra ett skit idag på min första semesterdag men lite får man ju göra ändå. Har bytt till rena lakan,putsat fönster i sovrummet & så tvättar jag de skitiga lakanen. Ska hänga upp nya gardiner i sovrummet oxå tänkte jag men det gör jag sen :)  Kollar på OS-fotboll. Brasilien mot Tyskland. Såklart så vill jag att Brasilien ska vinna eftersom Martha är min favvis.

Har en tvättkorg som jag gömt i klädkammaren som är full av omaka strumpor. Tänkte sortera det sen! Fy fan så trist men men... Det kanske är dax att göras lixom. Ska ju ta tag i klädkammaren oxå denna veckan hade jag tänkt. Om lillebror kan fixa färg så blir det lite målning oxå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback